C L O U D ;
ABOUT ENTRY Stuff TWITER FACEBOOK
I hope it's really happen..
Sunday 4 November 2012 • 18:31 • 0 comments
Hello semua.... Saya harap kamu semua sihat-sihat...Cuaca sekarang nie tak menentu...Selalu jer hujan...Jagalah kesihatan kamu semua musim hujan nie...Vie sekarang nie tengah Sakit...Sakit batuk...Ya...Mr.Batuk tolong pergi jauh-jauh dari saya krn saya tak tahan dengan awak tau..Terseksa rasanya bila awak hadir dalam hidup saya...Heee...Harap saya cepat sembuh...
Ok..Malam tadi vie mimpi yang vie terima keputusan PMR...Dalam mimpi tu vie dapat keputusaan yang agak baik ... Masa tu vie happy sangat-sangat...Yalah.. Siapa yang tak happy kalau dia dapat keputasan yg baik kan..Lebih-lebih lagi dalam peperiksaan besar seperti pmr...Macam cgu vie kata PMR itu adalah 'PENENTU MASA REMAJA'...Vie fikir-fikir betul juga apa cgu vie kata tu..Sebab kelas yg bakal kami duduki berdasarkan keputusaan pmr itu...Sebab sekolah kami ada 2 aliran..Saya harap mimpi saya itu mjadi kenyataan atau itu merupakan petanda yg vie akan dapat keputusan yg baik...Hrum...Apa-apa pun boleh terjadikan...Perasaan saya kala nie memang tak sabar-sabar...Dalam tak sabar-sabar tu ada juga perasaan takut...Let us pray to the Lord so we get what we want .. And hope we will get a good results in PMR...Sebelum saya terlupa saya nak ucapkan selamat maju jaya untuk kakak-kakak dan abang-abang yg ujian hari nie...T.Enam rendah bawah pun ada ujian juga kan..Best wishes to the SPM and STPM candidates ... Remember to pray before answering the question paper .. ask help from god .. Jangan terlalu tertekan tau...Sebab ia boleh membuatkan kita lupa semua benda yang kita dah belajar selama nie...Ha...Kan rugi kalau cam tu...Apa yang penting kita kena lah yakin diri...Without any fear, do your examination with positive hopes...Hopefully you will succeed in your examination.

                                               
 All the luck will work at the table while doing your exams


                                      
 God is always with us...

Photobucket


PASTFUTURE
I am Me;
I enjoy a simple life,uncomplicated,unmaterialistic , and rich in experience.Be positive,stay happy don't let drama of the world let you down!

My Quotes;



Let's Talk;


BLOG ARCHIVE;

  • Pasca PMR
  • Saya rindu Dia
  • Hello....
  • Nothing much to say...
  • Happy Holiday...
  • KOARS 2012..
  • Kenangan demi kenangan...
  • Cerita Lama aku dulu...♥
  • Wordless Today...