C L O U D ;
ABOUT ENTRY Stuff TWITER FACEBOOK
Pink itu cute..
Thursday 8 November 2012 • 17:49 • 0 comments
Hello everyone...Have a nice day friend...Pink itu cute ?? Warna pink itu yer..Bukan Pink penyanyi tu ...Walaupun aku tak minat sangat dengan warna pink nie tapi kalau si pemakai warna pink ini pandai mengayakannya memang cantik warna pink nie..Sedap mata memandang..Banyak org fikir pink untuk org perempuan jer...Betul ke ?? Kaum lelaki pun boleh juga mengenakan baju yg berwarna pink.Ada org bila lihat lelaki pakai baju warna Pink terus mereka anggap lelaki tu Pink Lady...Tau kan maksud saya...Tak semua nyer macam tu...Ada juga kata lelaki yg pakai baju warna pink nie Playboy ... Betul ke macam tu ?? Tapi saya dan kawan-kawan kata pink itu cute...Tak salahkan lelaki memakai baju warna pink...Tapi kalau barang semua dh pink tu nama nyer ....... Tau-tau jerlha apa saya nak cakap....Pink juga melambangkan cinta ...Hee...Itu org kata lah...Kalau ada org yg pandang kamu semacam jer bila kamu org pakai baju warna pink cakap jer kat diorang macam nie ...:I am a rockstar...Ha..Biar mereka tau...Hee...Apa-apa pun ini hanya pandangan saya tentang pink..Pandangan setiap org tak semestinya sama kan...Dan saya nak beritahu lagi yg Pink itu cute...

Photobucket


PASTFUTURE
I am Me;
I enjoy a simple life,uncomplicated,unmaterialistic , and rich in experience.Be positive,stay happy don't let drama of the world let you down!

My Quotes;



Let's Talk;


BLOG ARCHIVE;

  • kek coklat kukus
  • 73 thing 'bout me
  • I hope it's really happen..
  • Pasca PMR
  • Saya rindu Dia
  • Hello....
  • Nothing much to say...
  • Happy Holiday...
  • KOARS 2012..
  • Kenangan demi kenangan...