C L O U D ;
ABOUT ENTRY Stuff TWITER FACEBOOK
REST IN PEACE
Wednesday 21 November 2012 • 05:00 • 0 comments
How are you ? Having fun during this holiday ?Oh..REST IN PEACE ?What's on your mind... ?
Cikgu didik kami dengan penuh kasih sayang
cikgu layan karenah kami dengan sabar
Cikgu ajar kami mathematics dengan bersungguh-sungguh..
Cikgu sering memberi aku dan kawan-kawanku dorongan pada saat aku dan kawan2ku patah semangat..
Cikgu hanya memukul manja bahu ku dikala aku gagal dalam matapelajaran mathematics..
Masih ku ingat cerita2 yg sering cikgu ceritakan pada kami dikala kami semua keletihan belajar...
Cikgu hanya memerhati dikala aku dan rakan2ku berkelakuan agak nakal..
Cikgu banyak memberikan nasihat dikala aku dan rakan2ku malas belajar...
TERIMA KASIH CIKGU ATAS JASA-JASA YANG TELAH CIKGU CURAHKAN KEPADA KAMI...
We will miss you miss Lim...Beliau telah meninggalkan kita semalan...Memang sedih sangat tau..Sebab beliau merupakan cikgu yang baik..
Photobucket


PASTFUTURE
I am Me;
I enjoy a simple life,uncomplicated,unmaterialistic , and rich in experience.Be positive,stay happy don't let drama of the world let you down!

My Quotes;



Let's Talk;


BLOG ARCHIVE;

  • Waiting
  • Typo
  • Aktvti hujung minggu
  • Pink itu cute..
  • kek coklat kukus
  • 73 thing 'bout me
  • I hope it's really happen..
  • Pasca PMR
  • Saya rindu Dia
  • Hello....