C L O U D ;
ABOUT ENTRY Stuff TWITER FACEBOOK
Deep and Backstabber ...
Wednesday 13 February 2013 • 07:33 • 0 comments

Hye semua .... Lama dah tak jenguk blog nie ...*lap sna lap sini ... sapu sana sapu sini ...hehe ....*

Deep ???

I’m still in love with you ...And I just can’t let it go.. I just don’t know what else to do..So I gotta let you know…You cut me deep , deep ...
Awak pernah kata kat saya cam nie ...
“I love you girl I promise that you’re my everything.”
But now those words ain’t nothing but a memory...I miss the way we use to be...saya rindu sangat2 masa tue ....




tapi apa saya boleh buat ... saya hanya boleh buat satu hal saja sekarang nie ...It's better to erase you ...Ya ... itu yang terbaik ...Mungkin kita tak bersama di takdirkan...Tapi satu hal yang awak harus tahu ... Kita tak kan pernah bersama kembali ..


No, we are never ever, ever getting back together
We are never ever, ever getting back together
You go talk to your friends, talk to my friends, talk to me
But we are never ever, ever, ever getting back together ...


Backstabber ??



Pernah dengar tak ?? Pernah jumpa dan pernah kawan dengan orang cam nie ?? Aku paling benci org cam nie .... Benci sangat2 ... Bila dia dah buat salah ngan kita dia tak rasa bersalah ... Dan sebab dia lah hubungan itu hancur ...

Hye backstabber... ini untuk awak ...
Girl your such a backstabber.you such a shit talker .... i think its kinda funny,that you waste your breath talking about me...buat saya macam special saja ...
Happy lah awak sekarang nie sebab awak berjaya buat hubungan itu hancur kan ....Saya memang hormat kamu lah ... Selepas apa yang awak buat kat saya ,awak masih boleh pula bertegur sapa dengan saya .. Buat macam tak da apa2 yg berlaku ...





PASTFUTURE
I am Me;
I enjoy a simple life,uncomplicated,unmaterialistic , and rich in experience.Be positive,stay happy don't let drama of the world let you down!

My Quotes;



Let's Talk;


BLOG ARCHIVE;

  • Andai...
  • Love or friendship??
  • Dah sekolah dah..
  • Quotes 2013
  • Semalam..Semalam dan semalam
  • I miss you.
  • Resepi kek lumut
  • Mimpi orang yang kita tidak kenal.
  • REST IN PEACE
  • Waiting