C L O U D ;
ABOUT ENTRY Stuff TWITER FACEBOOK
Mimpi orang yang kita tidak kenal.
Wednesday 28 November 2012 • 05:48 • 0 comments
Hello..konnichiha..Ciao! Apa lagi ek ??AA..Sawatdee Khrab..Apa kena lah ngan aku hari nie..Haha...Tak suka lah!!Apa lah yang tak disuka kan itu..Ha...Nak crita lah nie..Sabar ye...Selalu jer Vie alami mimpi yang sama...Eh..Bukan yg sama..Tapi dengan orang yang sama..





Ha...Masalahnya Vie tak pula kenal dengan orang yang ada dalam mimpi tu ...Kalau kawan jer dalam mimpi tu tak apalah..Nie lain pula jalan dia...Masuk kali nie dah lima kali mimpi orang yang sama...Dalam mimpi tu tak juga aku tanya nama dia..Vie selalu fikir kenapa dia selalu muncul dalam mimpi vie...Apa ya maksud nya??Vie tak faham lah...Mimpi orang yang sama tapi situasi nya berbeza...Tak pula aku fikir  pasal tu...Sebab orang pernah kata kalau kita fikir kan benda tu kita akan mimpi pasal benda tu juga...Google punya google aku jumpa sesuatu yg agak menarik..




1.Orang tersebut akan beri sesuatu in future..
Ha...betui ka??Maybe kot..

2.Mungkin jodoh.

Alahai...Jodoh...Boleh diterima akal ker??

3.Ada ikatan kuat...

Ya...Ada ikatan kuat??Kenal pun aku tak..Macam mana lah ada ikatan yang kuat..Bingung aku...

4.Dia tengah fikirkan kita..

Erm..Fikir tentang Vie...??Dia kenal ke aku nie??Aku kan tak kenal dia..




















Vie ada juga terbaca tentang mimpi nie...Sebenarnya kita hanya bermimpi tentang orang atau benda yang kita tahu jer...Kalau kita rasa yang kita tak kenal orang yang dalam mimpi tu maybe kita pernah jumpa atau berkenalan dengan orang itu...Alahai..Dunia2..Memang pun kita tak mungkin akan ingat setiap wajah yang kita jumpa...Nasib baik dalam mimpi tu tak da yang buruk2 pun..Yang manis jer..Di sebabkan yang manis tulah aku hairan...Apa2 pun Vie serah jer pada Tuhan...


    Photobucket


PASTFUTURE
I am Me;
I enjoy a simple life,uncomplicated,unmaterialistic , and rich in experience.Be positive,stay happy don't let drama of the world let you down!

My Quotes;



Let's Talk;


BLOG ARCHIVE;

  • REST IN PEACE
  • Waiting
  • Typo
  • Aktvti hujung minggu
  • Pink itu cute..
  • kek coklat kukus
  • 73 thing 'bout me
  • I hope it's really happen..
  • Pasca PMR
  • Saya rindu Dia