C L O U D ;
ABOUT ENTRY Stuff TWITER FACEBOOK
Nak lebih-lebih pula ...
Saturday 9 March 2013 • 01:36 • 0 comments
Hello semuanya .... Apa khabar ??Sihat semua ke ??Yang tak sihat tu makan ubat yer ....
Macam marah jer title atas tu ...Memanglah tengah marah bila terkenangkan seseorg tu ...
Sikap dia memang annoying gila ...Apa dia buat memang buat aku menyampah laa ....
Mana taknya ...She always said ..
When i gone,please tell my papa that i love him very much,then tell my friend and tell my family .
beberapa hari nie sy sedih sangat sebab org yg paling aku sygi sejak tingkatan 3 dulu dah bertunang ngan org lain .... 

Ingat aku nie posman ke ??Lepas tu nak pula sibuk-sibuk dalam urusan hidup aku ....Aku tak setuju kau ngan dia nie ...Itu lah ini lah ...Arrrg ...Aku kalau org baik ngan aku,aku pun baik juga ngan org ,,, Tapi kalau org tu pijak kpala aku bila aku dah baik ngan org ,aku apa lagi .. Jahatlah ngan org .... Org buat macam tu kita pun buat jugalah kan .. Baru adil ...

Aku paling pantang org masuk bilik aku tanpa kebenaran ... Privacy ma ...Tapi dia terus msuk bilik aku jer ...Kacau privacy jer ...Dah lah siap-siap sound kat adik aku macam nie
Kalau org tanya knapa aku naik atas kata viey yg suruh ...
Suka hati datuk nenek dia kata macam tu ... bagi pesanan kat adik aku pun aku tak ada .... Ini lah yg buat aku sakit hati ...Sikap turun temurun  lah tu ... Adik2 pun punya skap yg sma ...Annoying gila ...

Tak baik marah2 cam nie .... Hee ..Minggu dpn dah ujian dah ...Wish me luck ...Hari tu cgu ada tanya ..
Macam mana ??Dah rasa tak perbezaan f.3 dan f.4 ...
Kami apa lgi .. sebulat suara mengatakan
Ya ... semuanya essay  ... 
Memang itu yg dihiraukan  .... Aja aja fighting ....


PASTFUTURE
I am Me;
I enjoy a simple life,uncomplicated,unmaterialistic , and rich in experience.Be positive,stay happy don't let drama of the world let you down!

My Quotes;



Let's Talk;


BLOG ARCHIVE;

  • Deep and Backstabber ...
  • Andai...
  • Love or friendship??
  • Dah sekolah dah..
  • Quotes 2013
  • Semalam..Semalam dan semalam
  • I miss you.
  • Resepi kek lumut
  • Mimpi orang yang kita tidak kenal.
  • REST IN PEACE